Система Real-Time application для экспресс-доставка

«Українська поштова група» є новою, транспортно-логістичною компанією на ринку України.
Так як початок свого бізнесу дане підприємство почало у розпал фінансової кризи в Україні, у керівництва компанії стало завдання підібрати недорогий, але водночас ефективний програмний продукт для управління бухгалтерським, податковим та управлінським обліком одночасно. Плюс до цього, ще стояло завдання з'єднати "Back and Front Office" в одну цілісну систему, що працює в реальному масштабі часу в "ON-LINE" режимі ("Real-Time application").
Ця вимога мала інноваційний характер, оскільки у конкурентів блок управлінського обліку «Back and Front Office» був розділений з бухгалтерським, податковим обліком, і об'єднання цих двох обліків, на практиці не набула великого поширення, оскільки дана система дуже складна в процесі самого впровадження .
Але компанія усвідомлено пішла на цей крок, щоб значно зменшити навантаження персоналу IT – відділу для обслуговування регіональних відділень (планувалося організувати понад 60 відділень), а також підвищити оперативність та керованість роботи системи для збільшення її відмови – стійкості та масштабованості.
Для реалізації такого складного і серйозного завдання було витрачено багато часу і сил у пошуках відповідного програмного продукту, а також компанії, яка б змогла реалізувати всі ці вимоги в одному проекті.
Вибір упав на конфігурацію «Управління торговим підприємством для України» (УТП) і нашу компанію, оскільки на той час ми мали досвід впровадження подібних систем.
Роботи розпочалися з квітня 2011 року. На першому етапі були проведені заходи щодо підготовки документації з технічних вимог до апаратної частини інформаційної системи:
- Вимоги до продуктивності серверного обладнання;
- вимоги до каналів зв'язку віддалених робочих місць;
- вимога до захищеності каналів зв'язку;
- Вимоги до стійкості роботи каналів.

На другому етапі робіт, була розроблена технічна документація щодо опису бізнес-процесів в управлінському обліку компанії, з описом всієї бізнес-логіки. Було представлено новий дизайн екранних форм інтерфейсу електронних документів та звітів майбутньої системи. Визначено архітектуру нових агрегатних об'єктів конфігурації та їх функціональну взаємодію.

На етапі робіт почалася сама розробка нового функціоналу у типовій конфігурації.
Було внесено нові документи та регістри з управлінського обліку:
- Декларація вантажу;
- Відомість завантаження;
- Відомість вивантаження;
- Регістр відомостей «Статус декларацій»;
- Регістр залишків «Руху декларацій».

Усвідомлено нові ролі та інтерфейси для користувачів регіональних відділень, доопрацьовано функціонал системи для поділу прав доступу до документів та довідників для кожної групи користувачів.
Щоб кожен користувач міг користуватися лише інформацією, до якої він має безпосереднє відношення.
Було розроблено блок аналітичних звітів для аналізу проходження вантажів та їх статусів, для визначення економічних показників прибутковості підприємства та взаєморозрахунків із постачальниками та покупцями автотранспортних послуг з перевезення вантажів.
Було внесено зміни у звіти та документи бухгалтерського та податкового обліку типової конфігурації УТП, для зв'язку з управлінським обліком на підприємстві.

На четвертому етапі було проведено навчання персоналу компанії центрального апарату та регіональних відділень, а також було проведено підготовчі заходи щодо підготовки програми до початку її експлуатації. (Настроювання загальних параметрів системи в бухгалтерському, податковому та управлінському обліку, створення зумовлених елементів у довідниках конфігурації, створення списку користувачів зі своїми ролями, інтерфейсами та доступами до ресурсів системи.)
Після успішного завершення етапу дослідної експлуатації, який тривав два місяці, інформаційну систему було взято на супровід нашими фахівцями. На сьогоднішній день у розробленій інформаційній системі працює понад 70 користувачів з них 48 віддалених точок доступу регіональних відділень каналами зв'язку на швидкості не нижче 512 KВіt в секунду.
Проект було закінчено у жовтні 2011 року.

У найближчих планах по проекту розробити і впровадити новий командний інтерфейс під керованими формами, робочому місці оператора регіонального відділення. Це дозволить знизити навантаження на канали зв'язку та значно зменшити інерційність системи.



Дата внедрения:  1 февраля 2012

Клиент:  «Українськая поштовая група»
Населенный пункт:  Київ

Внедренный продукт:  Управління торговим підприємством (редакция 1.2)
Версия:  8.3, мережева

Галузь:  Зв'язок, телекомунікації, пошта, доставка
Общее число автоматизированных рабочих мест:  75





← Все внедрения